Lolisen Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Skal søke på to stillinger på samme arbeidsplass. Det står i annonsen at søknaden skal sendes elektronisk. Jeg har lyst til å ta en tur til denne arbeidsplassen for å finne ut hvordan reiseveien er. Er det frekt å stikke innom å levere søknaden til arbeidsgiver når jeg er der? Eller MÅ jeg sende elektronisk når det er det som står i annonsen?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 da MÅ du nok levere elektronisk ja. Tviler på at det er noe pluss i alle fall, å levere den selv, når det står presisert. Men du kan jo stikke innom, og spørre litt om jobbene? Slik at de i alle fall forbinder navnet ditt med et ansikt når de får søknadene dine.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Du bør levere den elektronisk. Dette for at de skal ha alle søknadene på samme sted og på samme form. Jeg hadde blitt litt irritert av papirsøknad når det står at den skal være elektronisk.
Lolisen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Takk for svar Da blir det elektronisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå