Gå til innhold

slappere vegger i skjeden.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles som om veggene i skjeden henger skikkelig. buler ut på en måte.

Skal det være slik etter en fødsel, eller må jeg operereres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at veggene siger litt ned etter en fødsel. Livmoren kan også ligge litt lavere enn før uten at det er noe unormalt i det.

 

Alle kvinner som har født får slappere skjedevegger, noen mer enn andre. Er det riktig ille kan man opereres.

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Det "buler" litt ut hos meg også.

Skrevet

Nei det er ikke normalt. Knipeøvelser hjelper.

Skrevet

Anonym rett over:

 

Det er normalt at skjedeveggene endrer seg etter en fødsel. Jeg har vært hos uttalige leger/gynekologer etter mine fødsler, og ingen har påpekt at jeg er unormal. Ja, selvfølgelig kniper jeg. Daglig selv om det er snart et år siden siste fødsel.

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til noe forskjell etter at barna ble født. Slutt med den sytinga.

Skrevet

Anonym rett over igjen:

 

Jeg syter ikke. Så flott for deg at du er like fin som før. Men en stor andel av de som har født, blir noe annerledes enn før. Men de fleste blir ikke så plaget at de må opereres.

 

Jeg synes det er helt greit at jeg ikke er like "fin" og stram nedentil som da jeg var 20. Huden ellers blir jo rynkete med årene, så hvorfor skulle man ikke bli det nedentil også??

 

"Jeg tror neppe du vinner en skjønnhetskonkurranse, men du er i hvert fall veldig normal", sa min gynekolog da han så på meg etter siste fødsel.

 

 

Skrevet

Tror du virkelig at ynekologen sa sannheten? Gynekologer sier det samme til alle. hehe. skulle likt å høre at en gynekolog sa at du har den merkeligste vaginaen jeg noensinne har sett, eller herregud hvor rar dåse du har. Psykolog neste takk.

Skrevet

Lille snille meg: Så ufordragelig du er. Så bra for deg at du ikke har merket forskjell da. Du trenger da ikke be andre slutte å "syte" fordet.

 

Pass kjeften din. En dag kan det være du som sliter med noe.

Skrevet

Jeg har også fått slappere vegger. Enda jeg har knepet.

Føler mindre under samleie, så det er litt kjipt.

Skrevet

Nå er du urettferdig. Skal jeg liksom straffes for at du er slapp nedentil og at jeg er normal?

Skrevet

Det er ikke rart du er normal etter at du fikk barn, lille snille.. Du er jo en MANN. Det var ikke så vanskelig å finne ut heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...