Gå til innhold

Noen fra Ullensaker her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er!! :)

Skrevet
;) Kanskje vi er flere? Kunne kanskje vært hyggelig å fått til et bim treff etterhvert. Hvor mange uker er du på vei Snoopy81? Jeg er 19 uker på vei med barn nr 2.
Skrevet

Ja, det hadde vært koselig å fått til et bim treff! Jeg bor for tiden i oslo, men flytter 1 juli til Ullensaker, der jeg kommer fra. :)

Jeg er 24+3 idag. :) Venter mitt første barn.

Skrevet

Tenkte jeg skulle sende deg en pm, men det går ikke!?

Skrevet

Jeg flytter snart til jessheim =)

Skrevet

Hei, jeg bor på jessheim, er 14 nå=) hadde vært gøy med et bim treff=)

Skrevet

Jeg er fra Ullensaker og vil gjerne treffe andre som er herifra. Jeg er 24+2 i dag:) Har en datter som blir 3 år i august fra før.

Skrevet

Hei igjen,

Så hyggelig at vi er flere. Jeg bor også på jessheim. Har fått endelig termin 7 oktober etter ul og vi venter en liten gutt. Har en gutt som blir ett år i august fra før, så her blir det to tette. Vi er også bosatt på jessheim. Kanskje vi kan avtale et treff?? ;) Snoopy81,,må innrømme at jeg ikke er helt inne i hvordan man sender og mottar pm,, tar gjerne imot tips ;)

Skrevet

Bassemann ♥ ♥ og spire♥: Hvis du går inn på siden din, og så inn på rediger profil, så er det en liten boks som du kan krysse av på: står noe sånt om man vil sende eller ta imot meldinger. :)

Håper du skjønner forklaringen min! =)

Skrevet

jeg bor på fenstad i nes kommune, vil gjærne være med hvis det er noen treff hvis det er greit, er 20 uker i dg og venter nr 2.

Skrevet

jeg er fra jessheim, i ullensaker...er 19 uker og venter nr 2 =)

Skrevet

Hadde vært morsomt om vi kunne møttes ja, er gravid med nr 1 jeg=) gleder meg masse.. Tiden har gått så fort siden jeg fikk vite jeg var gravid, men hadde da ingen jobb, så har jobbet i et vikar byrå.. har vært på et intervju på bensin stajon, men er så usikker på om jeg orker å ha en 100% jobb,.. håper jeg orker, har vært veldig sliten i det siste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...