palia Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Om noen venner gifter seg hos byfogd eller utlandet eller hva som helst og ikke har noe fest for venner etterpå hadde dere gitt presang da og for hvor mye??
mamman til to gutter Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hvis det var nære venner, så ville jeg gitt noe. For hvor mye vet jeg ikke, men kanskje ca 300kr.
nicknavn Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Nei hadde ikke gitt gave, men gratulasjonskort hadde de fått.
mettemor :) Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jo, hvis det er gode venner ville jeg gitt gave. Men kanskje litt mindre gave enn om det var selskap...
yasmina Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Ja, gir en liten ting uansett. En venninne av meg skal gifte seg til hoesten , i utlandet med kun naermeste familie tilstede og vi kjoeper en ting da ogsaa, til mellom 3 - 400 kr tenker jeg.
Mamsemums Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde kjøpt gave (hadde ikke gjort det om de gav beskjed om at de ikke ville ha gaver - har et vennepar som giftet seg med nærmeste familie og som ikke ønsket gaver, de fikk et kort). Vet ikke hvor mye jeg hadde brukt, kommer litt an på hva jeg hadde hatt lyst til å gi:)
Mamman til M&E Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Ja, jeg hadde kjøpt gave om de var nære venner.
signe maten Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Ja, det hadde jeg absolutt gjort! Med mindre de gav uttrykk for at de ikke ville ha noe. Da hadde de fått ett kort! Alt etter hvor gode venner de er ville jeg gitt mellom 3 -500 tenker jeg..
nr 2 på gang i mai Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Jeg må bare si at jeg hadde blitt kjempesnytt hvis en venn av meg hadde kommet med ett kort-thats it?? Da er det faktisk bedre og ikke gi noenting, enn et lusent kort!! Herrfefred selvfølgelig skal venner få gaver selv om de gifter seg i utlandet, skulle bare mangle, vi setter jo like mye pris på dem selv om de gifter seg i utlandet..Fra 300 og oppover er passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå