Gå til innhold

TV3 mobber også Margrete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fryktelig fryktelig dårlig gjort av tv3 og ikke respektere Margrete sitt ønske. Fy så kvalm jeg ble av tv3!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg helt enig. Skikkelig respektløst og dårlig gjort. Jeg har sendt klage til TV3...går ikke an...tydlig at faren til Petter har åpna lommeboka...

Skrevet

Tror nok det er heller det at Petter tydeligvis lager bra TV. Han har vært en person som stikker seg ut fra begynnelsen. Men enig...synes det der var rett og slett råttent.

Skrevet

Hadde blitt kvalmere om Petter måtte dra..Han MÅ jo vinne..

Skrevet

Petter er jo virkelig en verdig vinner, det eneste jeg har å utsette på ham er at han hang seg med på mobbingen av Margrethe.

Dog synes jeg jo det var litt merkverdig at de skulle overkjøre hennes avgjørelse på den måten. Men det skapte jo masse drama der og da, og det er god tv...

Skrevet

God ide. Jeg også gjør det.

Skrevet

Syns generelt ikke at den norske p.h. har vært noe særlig gøy. Utrolig lite spennende ting de finner på, og lite spenstige folk de har tatt inn. De prøver litt for hardt, syns jeg.

Skrevet

komentaren om god ide skulle til neffi altså

Skrevet

Jeg personlig synes det hadde vært bedre tv om petter hadde måttet dra. DA hadde det blitt drama i etterkant, da! :)

Skrevet

Hallo, det hadde blitt MYE bedre tv om Petter hadde dratt hjem! Tenkt alt stresset for Lene som måtte smiske seg inn på noen feks. Da hadde det virkelig vært alle mot alle. Jævlig tøft av Margrethe å ta det valget hun tok, det var nok ikke populært blandt de andre. Utrolig usselt å gjøre om på det etterpå. Det var nok ikke tilfeldig at det var akkurat han som fikk spm om å bytte, ingen av de andre hadde byttet om de hadde fått tilbudet. Andre visste fra før at han ikke hadde en sjangse til å vinne uansett. Nå er han jo en helt for de andre, selv om han egentlig ikke har oftet en dritt siden han ikke hadde vunnet uansett.

Skrevet

Jeg likte Petter før men nå syns jeg han og Lene usympatiske og egoister. Skulle ønske Margrete vant hele greia.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Enig! Jeg blir så provosert...Margrethe hadde fortjent å få sin hevn, stakkars jente:(

Skrevet

At det går an???! Skikkelig dårlig av tv3 og plutselig finne på noe for at sossen skal få bli!! stakkars Margrethe, må jo føle seg utrolig teit, jævli dritt tv!!!

Skrevet

Stakkars hun?

Hun hadde jo ikke mot til å gjøre noe før, så når hun endelig kan ta et valg der - så gjør hu det slik? Da har hu fått hevn.

Nei.. Ikke noen stjerne i boken for hennes del.

Det blir for puslete i lengden, å gjøre ett stikk til siste slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...