tesseliten Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde litt rosa/Brun utflod på lørdag, jeg er 4+3, det står på min side at det er ganske normalt å ha en type blødning rundt antatt mens dato, og det hadde jo jeg. Men ville dere sjekket det? Var kun der og da, og var over til dagen ettet. Hadde veldig murringer samme kvelden før jeg starta og blø. men ikke noe nå, er sykt trøtt om dagen bare. Vet at man kan ikke se hjerte engang hvis man drar på ul nå, men kan man se om det er flere selv om ikke hjerte har starta enda?
Tweak Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg var på ul da jeg var 4+3 og vi kunne så vidt se en liten skygge inne i livomoren. Var i går også, da var jeg 4+6 og vi kunne se en fostersekk på 2,5x6,6 mm. (var pga væskeansamling som gir smerter, ikke for å se foster) Men murringer og bittelitt blod blandet i utfloden er helt normalt. Jeg tror ikke du skal bekymre deg! En gyn sa til meg en gang at det skal utrolig lite blod til før det vises rosa i utfloden. Og tenk på alt som skjed i livmoren nå? Masse blodkar som potensielt kan sprekke. En venninne fossblødde uten at det var noe galt med fosteret! (var kanskje 10 uker på vei) Mange blør også litt etter sex, og det er heller ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå