...♥... Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Vi er 5 veninner som skal på jentetur til Riga i sommer! Har dere tips om hva vi bør få med oss der? Har vært der en gang tidligere, men det begynner å bli noen år siden, så tips mottas med takk!
Piipii Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Vi har akkurat vært der, men nå var jeg på en kjærestetur da, hehe. Men det vi ihvertfal gjorde første dagen var å ta en sånn sightseeingbuss i byen så vi fikk sett litt og da var det lettere å orientere seg:) Ellers var vi mye i gamlebyen, utrolig koselig sted:) Mange koselige resturanter der. Og så må dere sef og i skyline bar å drikke mojito, hehe. Dere burde ta toget eller en taxi til Jurmula og dra på spa. Det er kjempefint og veldig billig. Mye bedre og billigere enn i Riga by. Tar ca 15-20 min med taxi dit. Og en ting dere MÅ huske, bruk kun de røde taxiene. Vi gikk på noen smeller når vi ikke brukte dem for å si det sånn. Mange bra shopping sentrer, men disse ligger litt utenfor sentrum, men veldig enkelt å ta trikken, buss eller taxi dit da:) Men klær syns ikke jeg var spesielt billig der, uten om vesker og sko som var sinnsykt billig:) Ja og dere må gå på de kaffebarene der ( husker ikke navnet på den kjeden) de har seriøst verdens beste latte;) Det var en veldig koselig by, så dere kommer nok til å få det veldig fint:) God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå