Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har vært en del syk (forkjøla og div) og blir fort sliten, og dette har irritert meg og gjort at jeg har vært litt motløs til tider. Blir så frustrert når jeg "ikke orker". Jeg er typen som presser meg selv gaske langt og kan bli liggende på slutten av dagen fordi jeg har brukt opp all energi, til og med ekstra lageret ;-) Jeg er aktivt sykmeldt, men går i turnusen min. Inni hodet mitt så skal jeg liksom være super-woman på alle områder, men plutselig når jeg gikk hjem fra jobb i dag så slo det meg at jeg jo faktisk nærmer meg 7 mnd. Kanskje er det faktisk greit å være litt mer sliten enn vanlig og kanskje må jeg innse at jeg må ta det litt med ro... Hvordan er det med dere andre som er like langt, er formen fortsatt helt på topp?
Nullstress;) Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 jer er ikke 30 uker, men 26 uker. formen er bra den, men har jo dager hvor jeg blir fortere sliten.... er 100% sykemld... det er viktig å ta vare på seg selv, og kjenne etter hvordan du føler deg! er det en tid i livet hvor en absolutt skal ta mest hensyn til seg selv, er det når man er gravid. ta deg tid til å slappe av, det har du igjen for når babyen er født:) (det sier jeg av erfaring, har en fra før oxo) "super woman" kan du være når du får overskuddet ditt igjen;) nyt det, for det kommer en tid hvor du vil være veeeldig glad du slappet av da du hadde muligheten:)
b10na&lillegull Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Er 32+5, kjempeallergisk, forkjøla og trøtt hele tiden. Ikke sykmeldt, er fulltidsstudent og nå begynner eksamenskjøret hvert øyeblikk. Håper formen bedrer seg snart, så jeg har en sjangs til å bestå
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Det er ingen som er "super woman"! Selvom formen min er utrolig bra, blir jegogså fortere sliten enn tidligere. Skulle bare mangle.. Er i uke 33 nå, så merker tyngden. Men jeg lar meg selv ta det med ro, presser meg sjeldent til mye aktivitet. Og det gjør at jeg klarer å være våken sammen med samboer til vi sammen går og legger oss. Og jeg gikk alltid minst en time før han i seng før jeg ble gravid.. Men jeg er heldig synes jeg. Ikke bekkenløsning, eller noen andre gravid-plager, annet enn bittelitt halsbrann hvis jeg f eks holder på litt i hagen eller andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå