Gå til innhold

Dere fra Trondheim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det har vært noe sprenging av tuneller eller noe i dag? Har ristet i huset flere ganger, men ingen lyd: Blir litt stressa jeg, har noen en god forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Her oppe på Tyholt har vi kjent noe risting for noen uker siden. Det kom fra en eller annen tunnel de dreiv å sprengte nedi Osloveien eller noe...Naboen som fant ut det. :)

Skrevet

Bor ikke så fryktelig langt fra dere:)

De ristingene kjente vi utrolig godt, tunnellåpningen var nærmest som en trakt som sendte både lyd og vibrasjoner rett hit. Men i dag har det vært helt stille, bare skapene som plutselig ristet litt, flere ganger tidligere i kveld. Nå har det faktisk vært stille en stund, men jeg undres likevel...

Skrevet

Tror nok de driver og sprenger ennå:) Vi kjente det spesielt i nitiden på kveldene for noen uker siden. Naboen rett over gangen som er pensjonist og ikke har så mye annet å ta seg til enn å sitte å studere kartene i Adresseavisen over hvor de holder på å bygge. Tror det er noe med Nordre avlastningsvei...Han sa ihvertfall at den tunnellen gikk sånn at han hadde konkludert med at det var dette vi kjente. Skikkelige drønn, men ingen risting her da...Kanskje dere bor rett over tunnellen eller noe? Du finner det sikkert på nettet. Det går jo faktisk tog rett under huset vårt her oppe, men de har vi aldri kjent noe til. De togene som kommer ut nede ved Lerkendal/ Gløshaugen.

Skrevet

Ok, hvis de holder på enda, så kanskje det er det. Var så lenge siden sist nå at jeg trodde de var ferdige.

Men nordre avlastningsvei går ikke under moholt/tyholtområdet? Det må være den i osloveien enda da?

Skal sjekke opp, men jeg ble litt beroliget nå. Takk:)

Skrevet

Der smalt det skikkelig:) Ingen risting nå da, men da er det i hvert fall aktivitet ett eller annet sted.

litt skvetten, men jeg liker ikke at det rister i huset hvor ungene mine sover uten at jeg vet hvorfor... Men nå er det greit, he he

Skrevet

Da var det ikke bare meg:-)

Skrevet

Står ikke hele byen på kvikkleire, eller er det bare halve? Uansett er det en gammel spådom som sier at byen kommer til å gå under.

Skrevet

Jeg tror ikke alle disse utgravningene er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...