Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter å venter på at maten min skal bli klar så skal jeg sette meg ned å se Klovn med min søster mens barna sover søtt i sengene sine;) dere da? hvordan er været der du er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter med pcn i fanget, og ser på paradise ;)

Været har vært sånn bob-bob.. blåser surt idag:S

Skrevet

Jeg kjeder meg. Paradise hotel står på men ser ikke på. Sambo er borte å ser fotballkamp. Begge snuppene liger å sover. Minsta på 5,5 uker våkner vel om ca 1-2 timer å skal ha mat...

Har veldig lyst på noe god mat, hva lager du?

Skrevet

Sitter i sykehussengen og dibber og kjeder meg litt...Været er fint;o)(Bergen)

Skrevet

Sitter med PC'n på fanget i sofaen og ser på PH. Skal snart hoppe i dusjen etter treningsøkt og spise litt Fitness før jeg tar kvelden :-)

Skrevet

Var så søtsugen så har akkurat kost meg med restene fra lørdagsgodtet til jentene i helga. farlig..... ;)

Ellers sitter jeg med mac´n i fanget og ser på "24" på tv´n.

Skrevet

været har forresten cært ganske fint idag. Litt kjølig vind, bare. Nå er det jo snart mørkt og jeg ser det blåser godt i trærne.

Skrevet

Hærligt;) jeg lager noe så enkelt som pasta med kjøttdeig,mais,tomatpure og fløte;) enkelt og godt:) Hvordan er det med smått i huset da? savner den tiden, er jo ikke så veldig lenge siden men min er så sinnsykt stor nå=) hehe nesten 6 mndr:)

Skrevet

hvorfor er du på sykehuset? godt med fint vær da=)

Skrevet

Jeg vil også være sunn:P hehe flink du=)

Skrevet

Sitter i sofaen og drikker vann og har spist en null-fat-yoghurt m/kornblanding i, skal straks gå og dusje etter en heftig puls-spinning-time ;)

AH, god samvittighet ja!

Skrevet

Sitter og ammer lillegutt mens paradise surrer i bakgrunnen.

Storesøster har endelig sovna, sambo dro ut på jobb igjen.

Har veldig lyst på potetgullet i kjøkkenskapet:(

Været er ganske bra, men blåser en del.

Skrevet

Sitter i sofan og knasker selleristang, slapper av litt etter en travel dag før jeg skal finne veien til senga.

Skrevet

Unn deg potetgullet du som ammer;) hehe

Skrevet

Ha en riktig god natt da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...