Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor henn bor dere, og trives dere?

Hva er bra og hva er negativt?

Selv bor vi på Hasle og trives veldig godt. Fint og grønt her, masse fine og bra barneomeråder i nærheten:) Er ikke midt i sentrum, men alikevel ti min med banen:)

Eneste negative jeg kommer på er er at det er litt dårlig kolektivtmessig akkurat her vi bor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på Valle Hovin, kun et lite steinkast fra deg Prylet

Bor ikke langt unna Helsfyr T-bane, derfra går 4 av 6 baner, og har jo 21-bussen utenfor døra.

Masse fine grønt områder, lekeapparater, andedam, gratis konserter på sommeren.... :)

Hvor på Hasle er det dere bor?

Skrevet

Nei det er ikke langt unna:) Trives dere godt eller?

Vi storkoser oss veldig her, er mye å velge mellom:)

Vi bor på frydenberg, mellom hasle t-bane og carl berner t-bane.

Skrevet

Vi stor-trives! :)

Veldig stille og rolig her. Samtidig som det nesten er midt i byen. Tar ikke lang tid å gå ned til byen(på en godværsdag).

På Frydenberg er det fint, har gått en del tur der.

Skrevet

Vi bor på Oppsal. Mange fine store grønntområder og lekeplasser. Nærmeste nabo er marka. Veldig mange barnefamilier.

2 min gange til bussen (76 helsfyr/hauketo/hvervenbukta) og 79 grorud/holmlia) 10 min gange til banen.

Veldig stille og rolig.

Kommer ikke på noe negativt nå bortsett fra at sola står rett i TV på ettermiddagene i vår leil:)

Takk for at jeg fikk kjøpe vippestolen din. Tuppa på nå 5,5 uker elsker den. Mye morsommere å sitte i den å følge med på det som skjer enn å ligge flatt på gulvet.

Skrevet

Vi bor på Majorstua og trives veldig godt :)

Bra: Kort vei til all kollektiv, buss,trikk, t-bane. Kort vei til alt egentlig. Sjeldent jeg er i sentrum, for har alt her i området :) Har barnehagen 2 min unna, men det er jo ikke typisk for dette området da. Men skoler osv er kun få min unna.

Akkurat her jeg bor er det forsåvidt rolig, noe bråk med festing i helgene, men ikke noe trafikkbråk.

Gangavstand til flere lekeplasser og områder.

Negativt: Bor i en rolig enveiskjørtgate så har ikke noe trafikk her, men gaten bortenfor er kirkeveien og dvs området er jo ganske forurenset.

Folk flytter inn og ut. Kjenner ingen av naboene, bor i en stor blokk hvor alle lever sitt sitt. Men har opplevd at naboer har lånt sukker og salt...utrolig nok..hihi...

Har ikke egen hage, men stor felleshage, men blir liksom ikke det samme. Har alltid hatt egen hage så er uvant å ikke ha sitt eget lenger.

Kommer nok ikke til å bo her for alltid. Vil bo litt mer landelig til, så vurderer ullern området.

Skrevet

Ja stemmer det var deg det, ååå så koselig at den falt i smak:)

Syns de er bedre enn sånne nymoderne som har masse fancy greier:)

5,5 uke så gøy:) Håper det går bra med dere da:) Blir jo helt babysyk bare å høre om så små babyer jeg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...