PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Noen som vet om man kan få skattepenger i juni selv om man har endret?eller må man da vente helt til høsten??? Hvordan er det om mannen min edrer på noe og ikke jeg,får jeg igjen i juni da?Noen som vet...
Gjest -<<- Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 De fleste får i juni. Noen kan få i oktober selv uten å ha gjort endringer. Dersom man har svært mange og kompliserte endringer, øker nok sjansen for at oppgjøret ikke kommer før til høsten, men det er ingen automatikk i at har man endret på noe skjer oppgjøret senere.
Kamomille Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 vanlige lønnsmottakere med ordinære endreinger får igjen i juni. Selvstedendige næringsdrivende og de med store endringer som krever dokumentasjon kan måtte vente til høsten (samt de som er gift med selvstendige). Dette er hovedregelen:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 dette gjelder også de som søker om 1 mnd utsettelse, noe alle får uten å dokumentere.... ektefeller blir automatisk likestilte..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Om du og mannen din lignes sammen vil enten begge få i juni eller i oktober. I fjor hadde vi 1 endring, vi førte opp fradrag for barnehage siden det ikke var ført på. Det alene, førte til at vi ikke fikk oppgjøret før i oktober. Og vi er helt vanlige lønnsmottakere. De aller fleste får i juni, men det er endel som får i oktober også (nå snakker jeg om vanlige lønnsmottagere)
£adybird Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Oh hvis en av dere (hvis dere lignes sammen) har vært på utenlandsoppdrag. Da kommer det i oktober..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå