Gå til innhold

Hvordan er dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få skattepenger i juni selv om man har endret?eller må man da vente helt til høsten???

Hvordan er det om mannen min edrer på noe og ikke jeg,får jeg igjen i juni da?Noen som vet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste får i juni. Noen kan få i oktober selv uten å ha gjort endringer.

Dersom man har svært mange og kompliserte endringer, øker nok sjansen for at oppgjøret ikke kommer før til høsten, men det er ingen automatikk i at har man endret på noe skjer oppgjøret senere.

Skrevet

vanlige lønnsmottakere med ordinære endreinger får igjen i juni. Selvstedendige næringsdrivende og de med store endringer som krever dokumentasjon kan måtte vente til høsten (samt de som er gift med selvstendige).

Dette er hovedregelen:)

Skrevet

dette gjelder også de som søker om 1 mnd utsettelse, noe alle får uten å dokumentere....

ektefeller blir automatisk likestilte..

Skrevet

Om du og mannen din lignes sammen vil enten begge få i juni eller i oktober.

I fjor hadde vi 1 endring, vi førte opp fradrag for barnehage siden det ikke var ført på. Det alene, førte til at vi ikke fikk oppgjøret før i oktober. Og vi er helt vanlige lønnsmottakere.

De aller fleste får i juni, men det er endel som får i oktober også (nå snakker jeg om vanlige lønnsmottagere)

Skrevet

Oh hvis en av dere (hvis dere lignes sammen) har vært på utenlandsoppdrag. Da kommer det i oktober..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...