girl 78 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg holder snart ikke ut å vente lenger. Ei uke til mensen i dag, så jeg venter i spenning. Har ikke kjent noen eggløsning denne mnd her, kjenner heller ingenting nå, så har ikke så veldig store forventninger :-( Er nå i 8 pp, er bare så lei!! Er skikkelig ustabil for tiden,mye lei meg og har begynt å miste trua på at dette skal gå!!! Vil jo så veldig bli gravid. Alle rundt meg er gravide føler jeg, skikkelig kjipt. Har to stykker som er gravide på jobben, klarer ikke å glede meg på deres vegne en gang!! Syns det er på tide at det blir min tur snart. Må bare si at den tiden man går å venter på mens er bare helt forjævlig!! Holder snart ikke ut. Syns synd på min kjære som må holde ut med humørsyke meg!! Huff det her ble mye klaging, måtte bare få det ut!!!
iris76 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hei girl 78. Jeg har IKM 21. Kjenner ikke så mye jeg heller. Man kjenner jo etter som en gaaal, og innbilder meg vondter......Jeg har også prøvd lenge (i ett år), men er inne i min 2 normale pp (kluss med hormoner). Er ganske så lei jeg også. Du er ikke den eneste. Man følger alle råd og ingenting skjer....mens andre blir gravide uten at de har rukket å tnke tanken!!! Har akkuratt de samme kjipe følelsene som deg. Det er gravide overalt!! Har plenty av de på jobben (føles det som) og ALLE venninne mine, absolut ALLE har barn eller er gravide. Det er så absolut vår tur!!! Men tenk deg da, hvor etterlengtet er ikke barnet når vi får det?? Det kommer til å bli så sinnsykt elsket. Mer planlagt til livet går det ikke ann å bli! Samboeren min er iike helt happy for alt stresset mitt heller.... Lykke til da, det kan være at det er vår tur nå:-) Hold meg oppdatert!
girl 78 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Det hjelper å høre at det er flere som føler det som meg. Det blir vel våres tur snart og skal du se:-) Prøver å holde humøret oppe, selv om det ikke alltid er like lett. Vi får krysse fingrene for oss begge denne perioden. Kanskje har vi hver vårt januar baby:-) Lykke til, hold meg å oppdatert:-)
iris76 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Krysser fingrene også hardt!!! Men vet du jeg tror også at det er topp med februar og mars baby....så slipper vi å gå høygravide julognyttårs-aften:-D he he Vi får se det fra den lyse siden.... Det hjelper ihvertfal meg veldig at det er flere her inne som har det akkuratt slik som meg. Så får du trøstetenke at du er jo 2 år yngre enn meg......;-) og har bitte litt mere tid.... Snakkes!
girl 78 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Vi har mange år på oss enda:-) Det er bare det at når man bestemmer seg for at nå er man klare, skulle man ha vært gravid i går!! Fint med vårbarn også, da har vi enda bedre tid :-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 HEIIIIIIIIII=) jeg har ikke kjent noe til el denne pp'en jeg heller... litt merkelig... men sånn er det... tok en el test i dag bare får morro. men den var blenda hvit... kan ikke skjønne at jeg har hatt el... så jeg har ingen forhåpninger til denne pp'en gitt... har hatt senge kos annen vær dag så da er det ett lite håp=) neste pp skal jeg ruge godt før el=DD har hatt litt iling i puppene bare i dag men ikke no mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå