Gå til innhold

Kynnere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 uker imorgen å har kynnere hver dag!! de er ikke vonde, litt ubehageli! kommer ofte når jeg må tisse, eller bøyer meg!! og om natten!! er det farlig?

sa det til jordmor,hun sa det var normalt- men at jeg mått passe på om det begynte å trykke på nedover å murre i ryggen!!:.

jeg vet ikke hvordan jeg skal kjenne etter det!! er litt engstelig!!

magen blir kjempehardt fra navlen å ned!

har jo 11 uker ijenn!! .. kan ikke skje noe enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det mange ganger om dagen.. oftest i de samme situasjonene som du nevner.

det er ikke farlig.

om du får nedpress og vondt som jm sier så merker du godt forskjell..menskjønner det er ekkelt om du ikke har kjent det før.. men når det blir rier endrer det seg garantert!!!

jeg er 31+6 med nr 3:-)

Skrevet

jeg tror ikke man skal bekymre seg så veldig der.. er visst helt normalt har jeg hørt også..

jeg har også masse kynnere daglig.. mest når jeg er ute å går.. så det er veldig ubehagelig. må bare stoppe opp å sett meg ned hver gang det skjer... tungt å puste og klarer ikke å gå.

magen min hard i fra rett under ribbeina og ned...så og si hele magen. er i uke 33 nå.

men det går nok bra skal du se. kommer nok ikke til å skje noe nå.. bare pass på å ikke stress deg opp for mye.. for det fremkaller kynnere enda mere.. ;) har jeg hørt da.. :D

Skrevet

okej! ja, jeg å har det flere ganger om dagen! .. godt å høre at det ikke er farlig!! takk for svarene!! ..

jeg blir så fort engstelig!! .. vet ikke hvorfor!! .. får prøve å ta det litt mer me ro ja!

Skrevet

Det er absolutt ikke farlig med kynnere. Du skal bare være glad for at du har de, for de letter fødselen når den tid kommer.

I mitt forrige sv.skap hadde jeg kynnere fra uke 12-13 og hele sv.skapet. Det var en drømmefødsel i forhold til de 2 første fødslene.

Denne gangen har jeg hatt kynnere innimellom fra uke 14-15 og ganske mange uker der jeg ikke hadde noen. Nå på slutten har de tatt seg opp igjen og er blitt vondere. Jeg har termin i slutten av mai, men er glad for alle kynnerne jeg får jeg :o)

Gleder med til de blir regelmessige og gjør vondt i ryggen, for da er det nok noe på gang. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...