Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da i hovedsak å få orgasme, eller bruk av vibrator(utenpå). Jeg er redd for at jeg skal starte fødselen på noen måte.... Får dårli samvittighet ovenfor min kjære når jeg ikke har "lyst", når sannheten er at jeg har fått en sånn redsel ang dette... Vet jo at sex ikke e farlig for babyen og sånn, mener selve orgasmen kan bli stor til tider og da blir magen min helt hard og litt øm etterpå og nå når jeg er 30 uker på vei gjør dette meg nervøs....Er jeg bare bekymret uten grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet godt hvordan du har det :)

Tenkte sånn en stund jeg også, men så snakket jeg med jordmora om det og hu forklarte at det er normalt om magen blir hard og øm og at man kan få kynnere etter orgasme og sånt. Men hu sa at det ikke var noe farlig, og at jeg ikke skulle bekymre meg for å sette igang fødselen, for det var helt normalt at det kunne bli sånn etter orgasme.

Snakk med jordmora/legen din om det, jeg fikk ihvertfall høre at jeg ikke trengte å bekymre meg noe for det! :)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Beroligende å vite at du har snakket med jordmor om det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...