25 år gammel mamma Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hei Har melk allerede,blir våt i bh og ser det kommer helt blank væske...Er 25 uker idag,hadde ikke melk før min forrige kom og heller ikke nok til han etterpå heller,er det mulig jeg kan få melk denne gangen??! Mistet all melka forrige gang da sønnen var under 6 uker pga en stress for min del siden jeg ble kronisk syk.. Føler han ble snytt for den vesle kosen han hadde ,da jeg ikke hadde noe og gi mot hikke eller morgensmat, så jeg håper denna gutten får melk av meg litt lenger enn 4-5 uker da.. Ha en knall aften
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 ja, det er fullt mulig, mange som ikke kan/får til å amme med første, men så går det kjempebra med nr 2..! ofte fordi man har et mer avslappet forhold til det å ha en baby andre gangen, alt er ikke så nytt og ukjent.. så er bare å sette i gang å prøve å amme når han kommer ut.. og går det ikke denne gangen heller, vet du jo allerede at de klarer seg fint om de må få mme..
25 år gammel mamma Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Hadde vært veldig lettvint,men trudde ikke det begynte så tidlig,men kanskje det er det som er "vanlig" da... Men skal ikke stresse med det, sønnen min har klart seg bra han og vokser opp, itillegg til at jeg ikke hadde nok melk, tålte han ikke kumelk og har mått fått soya,og får det enda så tror det skal gå fint,dersom det skulle vise seg og ikke bli nok til nr.2 heller da.... Tusen takk for svar hollow3-1+1=4<3
ble_mamma_6august 09 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 hos meg kom melka i uke 17 eller 18.. er råmelk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå