Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått akupunktur for å få igang riene. vet mor mi fikk det når morkaka ikke ville ut etter fødselen.

hvor blir nålene satt?

og fungerte det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på- tar modningsakupunktur nå, men har hørt man kan få nåler for at selve fødselen skal starte også jeg:) det ahr jeg lyst å høre om:))

Skrevet

Vet at du kan få dette, fordi jordmor på sykehuset har nevnt dette for meg som et alternativ da jeg vet fødselen vil bli igangsatt ved termin om jeg ikke har født før. Ble igangsatt sist også (med drypp) og det vil jeg helst slippe. Du kan få nåler for å fremkalle rier eller forsterke dårlige rier. Men mer enn dette vet jeg ikke.

Skal på ny kontroll i morra så jeg kan prøve å huske og spørre, så skal dere få svar. Hvis jeg kommer hjem da :-)

Skrevet

ja, det hadde vært kjempefint da! ;)

da venter vi spent på svar!

Skrevet

tror de setter nålene i magen, under navelen eller noe....

Skrevet

Forrige gang jeg fødte fikk jeg akkupunktur, jm satte på meg og satte to nåler (tror jeg :)), men de ble såvidt jeg husker satt nederst på foten/ ankelen. Disse skulle virke på livmoren, sa hun. Maks 2 min etter fikk jeg pressrier, og ut kom tulla på få minutter. Men vet jo ikke om dette hadde skjedd likevel...

Skrevet

Jeg går til modningsakupunktur hvor jeg de to siste gangene har fått riestimulerende nåler for å hjelpe i gang fødsel... men jeg sitter her enda!!

Jeg tror ikke disse nålene funker om du ikke er helt moden. Det har nok ikke jeg vært. Skal tilbake å sette nåler i morgen, så det blir spennende å se om det har noen effekt da... Punktene hun har satt på meg for å stimulere rier, er i foten et sted og i hånden.

Skrevet

Jeg går til modnende- og igangsettende akupunktur, og får nåler i korsryggen, hendene, leggene og føttene, men hvilke som er hva husker jeg ikke... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...