Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 I dag ble pappa satt fri etter at min mamma hadde forklart seg og moren til jentungen har sikkert forklart seg, nå gjenstår det bare at jentungen skal i avhør.....!! som noen skrev i mitt første innlegg for en liten stund siden så kunne ikke mine foreldre si opp leieavtalen til mor og datter! bullshit følg litt med da jenter som kunne svare noe sånt!! adv sa at de skulle ut så fort som mulig! og de flytta ut nå i helga... og jeg har fått høre at det er ikke første gangen hu jenta finner på noe slikt! sist var der de bodde før for litt over 1år siden at en gutt hadde forgrepet seg på henne!! noe som sikkert ikke er sant det heller... det er jo litt rart at liksom 2 personer på litt over 1år skal ha forgrepet seg på henne jenta er jo bare 10år!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Så flott for din far. Men jeg syns du bør vise litt mer medfølelse for jenta, hun har vel problemer av noe slag. Og moren gjorde jo det eneste hun kunne gjøre - ville ikke du anmeldt om ditt barn sa noe slikt? Moren kjenner jo sikkert ikke din far på samme måte som du gjør, og kunne vel ikke vite om det stemte eller ikke. Bedre det enn at det hadde skjedd og ikke blitt anmeldt. Jeg syns alle mistanker om pedofili/barnemishandling osv bør anmeldes!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 self synes jeg veldig synd i jenta...hun har det ikke noe bra.. hun går til barnepsykiatrien + at hun sliter på skolen.. og det er skolen som har anmeldt ikke moren... Hadde det skjedd min datter så hadde jeg self anmeldt jeg også.... men for at det skal bli noe "rettsak" så må man ha bevis eller vitner og det finnes ikke i denne saken her.... men synes ikke du anonym 21:05 at det høres litt rart ut at jenta skal "liksom" bli forgrepet seg på 2 mannfolk i løpet av 1år ??! flytter fra det ene stedet som de bodde til et nytt sted og så skal det liksom skje det samme på nytt......hva skjer på det nye stedet de flytter til nå?? blir det pånn igjen da eller??
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Vel, ikke nødvendigvis. Jeg har selv opplevd voldtekter av 2 menn på litt over et år, men var eldre da. Selv om det virker usansynlig bør det allikevel anmeldes.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Kan du henvise til den lovparagrafen advokaten brukte for å få ut leieboere som ikke har gjort noe galt? (du skriver jo at det er skolen som har anmeldt, ikke jentas familie)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Det høres ikke bra ut, men heller ikke usannsynlig ut. Statestikk viser at dem som har vært begått overgrep mot har større sannsynlig for å oppleve det igjen enn dem som ikke har slike erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg tror nok at familien flyttet fordi det ikke var passende at de bodde der lenger på grunn av situasjonen. Det ville jo ikke vært trivelig for noen parter dersom de fortsatte å bo der, ikke sant? Så det var ikke på grunn av en lovparagraf, men at familien hadde innsikt nok til å forstå at de burde flytte uten protester når de fikk beskjed om at de ikke var ønsket som leietagere mer.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Fra hovedinnlegget: "som noen skrev i mitt første innlegg for en liten stund siden så kunne ikke mine foreldre si opp leieavtalen til mor og datter! bullshit følg litt med da jenter som kunne svare noe sånt!!" Så jeg gjentar mitt spørsmål. Hvilken lovparagraf er dette? Det du ellers skriver er jeg enig i, men det er jo ikke det HI snakker om. Skulle det være det er det den mest misvisende formuleringen av et avsnitt jeg har sett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå