moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Ikke godis, men noe mat liksom. Noe forslag om noe godt jeg kan lage til. Noe lett som er klart på kort tid?
blond Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det høres veldig kjent ut... har spist pizzaboller jeg, veldig kjekt å ha slikt på frysen! Andre ting som er godt: stekt løk, sopp, squash, paprika med salt og pepper over. Cottage cheese med syltetøy på. Omelett, gjerne med stivede eggehviter slik at den blir ekstra luftig. Grønnsaker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 He he det hørtes kjempefælt ut =) Jeg hadde en pk med pita og en ferdig kjøttdeig med saus i fryseren. Så lagte det til i microen =) Hadde ost i også, det er supergodt =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Ja pizzabollene hørtes herlige ut!!!! =) Men grønnsaker! Squash osv. Jeg sa jo at jeg hadde lyst på noe godt da! Ha ha *lol* =P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 ostesmørbrød er alltid godt syntes jeg. I stekovnen med ketchup og piffi:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2009 He he blir vel kvalmt hvis jeg skal spise meg mett på det =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 ja, sannsynligvis, men det er det jeg har mest lyst på nå... men jeg gidder ikke lage det, skal labbe meg ned i senga snart.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal også legge meg nå. Er trøtt så trenger søvnen =) Herlig å sove i god og varm seng!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå