Gå til innhold

Blod i trusen etter bruk av for stor dildo:

Anbefalte innlegg

Skrevet

dildoen jeg bestilte var visst for stor den gitt. Jeg kjente det var ubehagelig og stoppet opp leken. Men i ettertid har det kommet litt blod i trusen og det svir litt når jeg tisser:( Så dum ide og kjøpe dildo for å krydre opp sexlivet. Men kan det være noe jeg bør være obs på når det gjelder dette, siden jeg er gravid? (var ikke viberator, siden jeg vet det ikke er bra når man er gravid)

Glad for anonymknappen nå og håper på noen beroligende svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beroligende skulle du tenkt på før hestkuken:-;)

Skrevet

Ganske vanlig med småblødninger etter penetrering i svangerskapet, jeg har hatt det flere ganger etter sex, spesielt i 1 og 3 trimester. Blodkarene og slimhinnene er ganske skjøre når man er gravid, så det er nok ikke noe verre enn det.

Skrevet

Takk for å at du gjør et pinlig spørsmål enda mer pinlig kjøttpølsa. Men det som virker som hestekuk for meg virker sikkert som tannpirker for deg. Er ikke så vid der nede jeg skjønner du!

hi

Skrevet

De fleste med riktig anatomi har urinrøret rett ved nesten i mammahullet. Alle som har riftet litt under en fødsel vet at det svir når man tisser de første dagene i etterkant.

Skrevet

21:02 har nok rett.

Men ved tvil kan du jo ringe føden/legevakt og si at du har hatt sex med dildoen og den var litt for stor for deg. sånn bare for å gni det inn:-)

Skrevet

Bre hyggelig, ikke jeg som skal presse ut et 37cm hode.........Så vet ikke helt hvem som er vid jeg.....kremt....

Skrevet

Takk anonym 21:02:) Snill du:)

Tydeligvis mange umodene folk her inne. Syntes det er såååå morro og tulle med sex og tisse spørsmål. Håper dere fikk dere en god knis med rompehumoren deres. Gir meg ende over og logger av. Herregud!

Skrevet

Men hva forventer du med et slikt innlegg?

Klart det blir litt på kanten svar i en ellers så kjedelig hverdag.

Skrevet

Bra at slike perværse grisedamer som på død og pine skal stappe inn de største dildoene logger av også. Uff blir helt syk.

Skrevet

Jeg har vært svært tørr i svangerskapet og det har skapt rifter og små blødning etter samleie. Det er ikke noe farlig ved dette. Om et par dager vil det som svir gå over. Rett og slett latterlig at folk reagerer som dette på et sex-spørsmål og kaller folk for perværse. Men som jeg har erfart sitter det en del bitre, ensomme og mindre oppegående kvinner her inne. Det får vi bare fnyse av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...