Gå til innhold

Grei servering til et formiddagsbesøk?


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jeg får besøk av et par venninner i morgen formiddag som har hver sin baby på under et år, pluss at hun ene har en gutt på 3.

 

Jeg tenkte å gjøre serveringen enkel:

Nystekte baguetter. Med eventuelt smør, syltetøy, brunost

Tomatsuppe med makaroni.

Havrekake med kanel - en god og enkelt hverdagskake.

 

Er det ok?

Jeg lager det nok uansett hva dere sier da, hehe!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kjempebra servering det der! Hadde blitt både imponert og glad om jeg hadde fått det servert når jeg kom på besøk :)

Skrevet

Siden du spør, så svarer jeg. Jeg hadde ikke blit så begeistret for tomatsuppe med makaroni, særlig om det er posesuppe.

Synes det var nok med baguetter og pålegg jeg. Harmonerte liksom ikke helt sammen med suppen. Og jeg ville nok valgt skinkepålegg, egg, gulostost osv

Og bare for å ta helt av her synes jeg det er unødvendig med kake. Kjenner jeg blir litt irritert av alltid å få prakket kake på meg og barna når vi er på besøk.

 

Utakknemlig jeg? Neeeeida... Hehe;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...