Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg får besøk av et par venninner i morgen formiddag som har hver sin baby på under et år, pluss at hun ene har en gutt på 3. Jeg tenkte å gjøre serveringen enkel: Nystekte baguetter. Med eventuelt smør, syltetøy, brunost Tomatsuppe med makaroni. Havrekake med kanel - en god og enkelt hverdagskake. Er det ok? Jeg lager det nok uansett hva dere sier da, hehe!! :-)
Makka Pakka Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det er jo kjempebra servering det der! Hadde blitt både imponert og glad om jeg hadde fått det servert når jeg kom på besøk
Tommage♀♂ Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Siden du spør, så svarer jeg. Jeg hadde ikke blit så begeistret for tomatsuppe med makaroni, særlig om det er posesuppe. Synes det var nok med baguetter og pålegg jeg. Harmonerte liksom ikke helt sammen med suppen. Og jeg ville nok valgt skinkepålegg, egg, gulostost osv Og bare for å ta helt av her synes jeg det er unødvendig med kake. Kjenner jeg blir litt irritert av alltid å få prakket kake på meg og barna når vi er på besøk. Utakknemlig jeg? Neeeeida... Hehe;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå