Gå til innhold

Er så redd for en føflekk jeg har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har ujevn kant, er usymmetrisk og med 2 fargenyanser av brunt.. Synes det ser ut som den har vokst også.. Huff.. Er så redd :( Har jo alle kreftsymptomer :(

Skal bestille legetime imorgen.. Måtte bare få det ut jeg.. Sitter her helt overnervøs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt trøst fra meg.... Det trenger ikke være noe. Jeg har mange føflekker og har fjernet noen som har sett ut sånn som du beskriver de. Men har ikke vært noe galt med de.

Lykke til hos legen:)

Skrevet

Trodde legen at det var noe galt med de da? Håper han bare kan si hva han det er med en gang.. Orker ikke gå i uvisshet! Blir helt gal jeg..

Takk for trøstende ord, det varmet.. litt :)

Skrevet

Den er helt flat med huden, det glemte jeg å si..

HI

Skrevet

Legen trodde ikke det var noe galt med de. Men han ville fjerne de fordi han kunne jo ikke si helt sikkert. Og han sa jo at det var jo greit for meg å få de fjernet også, slik at jeg slipper å bekymre meg. Føflekkene vil bli automatisk sendt inn for sjekk.

Skrevet

Som regel er disse føflekkene ufarlig, til tross for at dette kan være en typisk beskrivelse for en føflekk som det kan være kreft i. Men det er ingenting i veien for å sjekke det ut, og få den fjernet, så du slipper å bekymre deg for dette ;)

Skrevet

Hei

Det er lurt å sjekke det ut, så slipper du å bekymre deg. Antagelig er den helt ufarlig. De farlige blir ofte svarte, og er over 6 mm i diameter.

Jeg har angst for føflekker selv, jeg har så mange.

Ring i morgen, og få deg time, så slipper du å bekymre deg mer:-)

Skrevet

Takk for svar.. Skal ringe imorgen!! Ja, er full av føflekker jeg også, men denne er helt ulik alle andre jeg har.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...