Snuqx, gravid Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Da slipper jeg et mellom JUHU! Testet i dag på RD 11, og den var positiv. Det var ikke morgenurin heller. Nå håper jeg den sitter lenger enn sist. Tester igjen på onsdag.
lilleta Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Så moro! Gratulerer masse:) Har du hatt sa før? Jeg testet også positivt i dag på rd 10:)
Mia71 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 JUHU og grattis!!! Når mistet du sist? Denne gangen sitter den - krysser fingre for deg. På rugedag 11 jeg også og testet positivt midt på dagen idag. Fremdeles nervøs og usikker på om det holder, men veldig lettet selvfølgelig!
Snuqx, gravid Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Hadde ein sa i november da vi hadde første forsøket. Så er ganske nervøs nå. Håper det går. Da blir det vinterbaby.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 å så spennende!!!))) krysser alt for at den sitter ni mnd denne gang;) dette skal gå fint;) jeg blir ruger i august og håper jeg følger etter i samme spor som deg;) grattis og masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå