RødRev Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Og går den an å sove dagsluren i? Tenker kanskje det, siden den kan slås helt ned i ryggen...? Men mest av alt er vi nok ute etter en lett og rimelig trille til våkenturer.
RødRev Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Hehe, glemte jo å legge ved linken.. http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=triller Takk for påminnelsen!
RødRev Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Linken funket ikke helt som forventet.. Det er den som heter Buggy travel.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Ingen erfaring med den trillen. Ser ut som en rimelig kopi av maclaren, synes jeg. Jeg er ofte skeptisk til veldig rimelige triller, og tenker at sikkerheten kanskje ikke er den beste? Har selv en titanum breeze og er strålende fornøyd med den.
RødRev Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 Vi har en annen, tenker bare en ekstra til små turer. Jeg er ikke under den oppfatning at billig alltid er dårlig..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 vi har også en annen vog,men skal ha ei trille til små turer og båt turer. har selv sett på den du mener her,men tro jeg legger til et par lapper til å kjøper den som litt lenger nede på siden som heter sulky shopper. den ser hakket mer stødig og "hel" ut,selv om de nesten er identiske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå