moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg nyser, hoster, har vondt i halsen, er tett i nesen, har til tider dotter i ørene, har litt ømme bihuler. Og jeg som nesten et øyeblikk lurte på om jeg hadde fått en på tryne i fylla for sånn kjentes det ut på søndag. Hele ansiktet rundt nesen kjentes helt hoven og fæl ut!! Håper det går over fort, og at jeg ikke er verre eller sengeliggende på 17.mai!
Jojo x3 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har hostet og hatt vondt i kroppen i nesten to uker, følte meg litt bedre, men så fikk jeg tett nese og har dotter i ørene rett før helgen. Vil bare si at jeg føler med deg og håper det går fort over!!! Masse god bedring!
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Stakkar deg!! Høres ut som du har det verre enn meg! Det er ikke noe spennende å gå å hangle slik. Da er det bedre å være sengeliggende 1 eller 2 dager.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Og selvfølgelig masse god bedring til deg også!!! =) =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 god bedring til begge to:) jeg føler jeg begynner å brygge på litt forkjølelse, så krysse fingrer på at jeg ikke blir syk til 17.mai.
blond Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 GOD BEDRING til dere begge! Er lenge til 17.mai enda, god tid å bli frisk på!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 God bedring til dere alle;) Som helsekost butikk dame kan jeg komme med noen anbefalninger, kan yang er et vidundermiddel mot sår hals, hoste, forkjølelse ol. Sambukol er også bra,det styrker immunforsvaret og virker forebyggende også. Kjøp disse og ta de som forskrevet på pakken, og jeg kan omtrent garantere at dere er friske lenge før 17. mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå