Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 fra Dr.Greve...noen som har prøvd denne? Fungerer den, eller er det bare tull som alt annet?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Man kan ha like mye strekkmerker når man er tynn som tjukk. Selv er jeg tynn som en strek, og strekkmerkene er der. Men likte "slugga", fancy ord:D
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Skulle jeg glemme anonymknappen? Er ikke mitt problem at du har strekkmerker. At du revner etter inntak av store mengder usunn mat bryr meg midt i ræva.
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Det finnes ingen holdepunkter i at kremer hjelper mot/forebygger strekkmerker. Men jeg er allikevel blandt de som bruker body butter fra Body Shop på min voksende mage...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Var da også noe å svare ? Hvor gammel er du Lille snille meg. ? 14 ? Evt. så har foreldrene dine gjort en sykt dårlig jobb i det kapittelet som kalles "Normal folkeskikk"
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Klager du på folkeskikk? Tråden her var faktisk koselig og hyggelig helt til du spurte om jeg hadde glemt anonymknappen. Er ikke min skyld at du føler deg som et mobbeoffer her. Jeg tenkte bare å bidra med litt oppmuntrendes ord. Utakk er verdens lønn har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå