mamma til fire små Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hva synes dere om det? Bedre enn Bianca?
Vannmann35 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Er vel ingen voldsom fan av dette navnet. Ville nok heller valgt Bianca da.
Rampongi Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Heller Bianca enn Bettina. Får helt prinsesse/upperclass/halvorflatland-følelse med Bettina. Aner ikke om han har en datter som heter det, men tror det. Hun er sikkert en kjempe alright jente, men jeg liker virkelig ikke Bettina.Jeg googler og får opp at det betyr Oath Of God og det passer ikke helt meg.
Miranda♥ Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Jo , døtrene til Hallvard Flatland heter Katarina og Bettina Syns det er to fine navn jeg
**Snehvit** Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Bettina er ganske fint det. Veit om ei som heter Bettina (ikke i slekt med Halvor Flatland). Hun er en helt vanlig, søt jente. Verken white trash eller upper class.
mamma til fire små Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker navn som noen karakteriserer som sukkersøte har jeg merket. En ærlig sak at du ikke liker det da. I følge navneguiden betyr det Guds løfter, men det er bare fint det. Vi er personlig kristne begge to. Elias er jo også bibielsk. Men tenker ikke på Bettina som bibelsk. Mener det stammer fra Eliasabeth som er bibielsk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå