Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da kommer vi hit. Min eldste lille skatt ble 3 år i dag.

Vi har snakket om det lenge og bestemt at han skal slutte med smokk i dag. I morges samlet vi sammen alle smokkene og puttet de i en konvolutt. Adresserte denne til Lynet McQueen i Radiator by. Det gikk kjempe bra da.

La han rett over 19, han er fremdeles våken. Han gråter ikke eller spørr etter smokken, men han vil ikke sove!!

Ligger i senga si og snakker og synger og roper på meg. Jeg har vært inne hos han utallige ganger.

Noen som har noen råd angående smokke slutt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, dette gruer jeg for. Min på 3,5 år bruker bare smokk om natta, og jeg kvier meg for å slutte! Han er sååå knyttet til den. Vurderer at vi skal gi den til smånissene på låven når vi er hos svigers på sommerbesøk. Kanskje det kan være noe? Hører at noen slutter helt spontant av seg selv, men jeg tviler på at lillegull stiller i den klassen ;D

Hvordan gikk det da? Blir spennende å se i kveld igjen da!

Skrevet

vi har hatt en jente som har digget flaske. hun har alltid fått en flaske med melk på sofaen før vi pusser tenner og går til sengs.

vi pratet lenge i forveien om at når hun ble 3 år skulle hun slutte med flasken.

hun fylte 3 år for en uke siden. og hun har ikke spurt etter flasken en eneste gang...har gått kjempe greit.

så om du forbereder han på det tror jeg det vil gå veldig bra..;)kan joikke bruke smokk til dem er 15 år liksom..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...