Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser gamle tråder, og ser at det sjelden/aldri har blitt noe treff her, hva er grunnen til det? Litt synd, for jeg tror nok det er nok av gravide i området:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det samme lurer jeg på....hadde vært artig om vi hadde klart å fått til ett BIM treff da :) kjekt å møte andre gravide. Når har du termin? jeg har 13. oktober.

Skrevet

Jeg er også med. (Selv om jeg bor i Finneidfjord :-) )

Skrevet

okay :) da e vi 4 stk. hvertfall, og kanskje flere blir med og?

Skrevet

Jeg har termin i august:) Vi får se om det er flere som melder seg, og så kjører vi igang et lite treff. Mange som er i jobb av dere (mtp når på dagen det passer)?

Skrevet

jeg har termin i midten av oktober...

Jeg jobber to skift...noen uker kveld og noen uker dag....

Skulle vi laget en liten gruppe på facebook kanskje, er lettere å få med flere gravide da kanskje?

Skrevet

Ja kan ikke du gjøre det så slenger vi oss på? Jeg er ikke så garva inne på facebook at jeg vet helt hvordan man oppretter en ny gruppe, hehe..

Skrevet

Kan ikke si at eg e så flink eg heller med facebook, hvertfall ikke med grupper og slikt...men kan jo prøve å lage en gruppe i løpet av dagen...hvis ikke kan jo noen av de andre som har skrevet her prøve hvis de e på facebook.... e artig å få kontakt med andre gravide fra Mo...kjenner ingen andre eg...

Skrevet

Ja dagene kan jo bli lange etterhvert, er sykemeldt nå så har litt tid å slå ihjel. Legg ut navnet på gruppa hvis du får det til, evt legg ut hvis du ikke får det til, så fixer vi det på et vis :)

Skrevet

Da har eg opprettet en gruppe på Facebook. Bare søk på Vi som bor i Mo i Rana og omegn, som har termin i 2009.

Skrevet

Har meldt meg inn, du som står som admin må godkjenne de som melder seg inn:) Synes jeg ser mager rundt omkring overalt, så satser på at det blir litt folk med.

Skrevet

okay, supert :)

jepp, eg laget det som en lukket gruppe....

kanskje det er best med åpen gruppe?

Skrevet

Nå har eg bekreftet deg :)

Skrevet

Neida fint at den er lukket, så blir det ikke så "offentlig" :)

Skrevet

ja, var det eg ok tenkte på :) Så kan vi diskutere ting og tang uten at alle andre på facebook kan lese det :)) Kjenner du andre gravide så bare tips de om gruppen :)

Skrevet

Hei! jeg finner ikke gruppa. har til og med kopiert gruppenavnet her i fra, men får opp "ingen treff". Hva gjør jeg feil? (Er nok veldig dårlig på data merker jeg, hehe)

Skrevet

Joh! Der! Da er det bare å vente :-)

Skrevet

Hei

Da henger jeg meg på her ;) Har funnet gruppen på Facebook.

Har termin i begynnelsen av juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...