Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 bruker "IKKE RØR MEG" hjerter som henger i barnevogna? Eller er det veldig sært??
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har aldri hørt om et slikt hjerte? Hva er det? Hvor får du et sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 De har det på babyshop, og noen brio butikker. Er ett hjerte, enten blått eller rødt, som han henger på vogna, på det hjertet står det " IKKE RØR MEG"...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor står det det? Litt ekkel tekst....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Kunne kanskje stått "jeg sover, ikke rør meg" eller "la meg sove ifred"
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Står vel det så ikke hvem som helst skal ta på ungen! Man vet jo ikke hva slags sykdommer feks andre har, om babyen har dårlig imunforsvar, osv... Er ofte mange bare kommer å tar på babyen, stryker over kinnet eller noe! De mener det jo bare godt, men man vet jo ikke alltid historien til den i vogna eller den familien ang sykdommer.. Men jeg syntes også det virket litt rart i begynnelsen, men ser det er fler som kommer med slike hjerter...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Vet om noen som har det og jeg fikk skikkelig "angst" når jeg skulle passe den babyen i 2 min mens moren skulle kjøpe noe. Ungene må da kunne lære seg å "omgås" mennesker. Om man bor midt i en storby hvor det er vanlig (er det vanlig?) at alle og enhver stikker fingra sine nedi vogna, så skjønner jeg det litt bedre.. men det er vel alltids noen der som kan si i fra? Synes det er sært jeg
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Ærlig talt, det er da slik tekst som står på bur i dyreparken,..,
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Spørr foreldrene deres om det var vanlig da dere var små,for det var det.Syns det er litt nostalgi over de derfor kommer jeg til og kjøpe det til barn nr 2...Rett og slett fordi det er litt gammeldags søtt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Ingen som har stukket noen fingre ned i vogna mi, uten at jeg har passet på eller kunnet sagt ifra.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 Jepp vi har det. Jeg lyver ikke når jeg sier vi blir stoppet ca 10-15 ganger på en 2 timers by tur, vi har tvillinger og alle vil se. Fler ukjente tok på ungene våres, jeg kan ikke vite hva de har tatt på uten å vaske hendene først og fler av de røyker jo. Dessuten syns barna det er skummelt. Det er mest morsomt om folk nevner det MEN har blitt en forandring etter at vi fikk hjertet! Nå tar de i hvertfall ikke på barna Ja jeg er noe flau over å ha det der!
Tigerpote Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Huff, så utrivelig. Kommer jeg aldri til å ha på vogna vår! Virker både surt og strengt, fiendtlig på et vis. Selv går jeg aldri og bare kikker ned i ei vogn og tar på barnet...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 Det hjerte er egenlig ganske søtt, og på avstand ser det bare ut som ett hjerte! men når man er helt oppivogna ser man jo hva det står med små bokstaver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå