Gå til innhold

Barbert eller ikke barbert der nede..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du? Hva er vanligst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje barbert. Og det er vel det som er vanligst.

Skrevet

absolutt barbert

Skrevet

Ikke barbert..

Hvis det er det som er det vanlige må dette være et ungt fenomen.. Ikke vanlig hos de fleste, nei..

Hender jeg barberer innimellom, men er mer ubarbert enn barbert..,ll,,,

Skrevet

Det vanligste er vell at jeg ikke er barbert. Men tar gressklipperen en gang iblant. ;) Mannen elsker det barbert...

Skrevet

Kun stussing! =)

Skrevet

Delvis..

Har en liten stripe over, men fjerner alt ellers.

Skrevet

Helbarbert. Det som er mest vanlig blant mine venninner er å kun ha en liten stripe, resten tas bort.

Hvis vi teller med alle damene i 50-80-årsalderen er jo helt sikkert ubarbert mest vanlig.

Skrevet

Er det en grunn til at de ikke skal taes med? Om man tar med hele verdens kvinnelige befolkning, så vil nok også ubarbert stå som vanlig.

Skrevet

Barbert, bare en liten stripe igjen.

Hallo folkens, tror dere på mennene deres når de sier at de synes det er ok at dere ikke er barberte??!

DE JUGER

Skrevet

Må si meg enig med anonym over her! glattbarbert, av og til med liten stripe! alt annet er kjempeekkelt!

Skrevet

Jeg tar alt uansett. ekkelt med hår!

Skrevet

Haha, okei. Kanskje ikke alle har menn med hobbypedofile tendenser? Jeg synes det er ekkelt uten hår, jeg er tross alt dame, ikke en småjente.

Men må jo selvfølgelig vedlikeholdes.

Skrevet

Så du mener typen min er hobbypedofil? Det var jo kjekt å få høre.

Og ha munnsex er ganske ekkelt med masse hår der nede, men det bryr vel ikke du deg om?

Skrevet

Hvem har sagt at det er MASSE hår der nede? Det er jo forskjell på å ikke barbere og å stusse det. Du har ikke bare valget mellom glattbarbert og viltvoksende busk uten vedlikehold.

Jeg har munnsex med mannen min og han har hår, han elsker at jeg har hår. Så da passer vi jo godt sammen.

Skrevet

Stusset med skjeggtrimmer. 2 eller 3 mm vanligvis.

Skrevet

Driter i å barbere meg noe sted, skjønner ikke helt vitsen. Og jeg er 23 år.

Skrevet

Bare stripa igjen her..

Skrevet

Barberer meg. Begynte med det da jeg var 15 og har gjort det siden.

Skrevet

Barberer vanligvis alt, annenhver dag... nå har jeg en liten stripe for variasjon, og tar resten... føler meg mye renere og liker den glatte følelsen...

aldri møtt noen gutter som liker at jenter lar det vokse, hår er ikke godt å få i munnen, verken for dem eller oss...

Skrevet

Barberer alt utenom en liten stripe.

Føler meg mest vel sånn! Og mange menn som liker det! :)

Skrevet

Jeg glattbarberer musa for at jeg skal føle meg ren, fresh og sexy.

De som trur alle menn som liker barbert mus er pedofile bør legges inn med sinnsforstyrrelser. Snakk om å være kvinssjovinist! Mye mulig broren din, onkelen din, naboen din, fettern din, kompisene dine, ja tilogmed typen din innerst inne, er det da!

Dummeste argumentet jeg har sett å gjemme seg bak fordi du er bushy selv..

Selvsentrerte fis! (Ja, bokstavlig talt nerri jungelbuksa di, tenker jeg!)

Skrevet

Hvorfor begynte man egentlig med denne "tradisjonen"? Lukter det, så vasker man. Vi kløpper jo ikke av oss håret når det blir skittent, men vasker det med sjampo. Noen menn forventer at deres damer skal kysse dem selv om de har skjegg og bart, hvorfor da forvente at kvinnen barberer seg nedentil når han skal slikke der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...