Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Ikkje barbert. Og det er vel det som er vanligst.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Ikke barbert.. Hvis det er det som er det vanlige må dette være et ungt fenomen.. Ikke vanlig hos de fleste, nei.. Hender jeg barberer innimellom, men er mer ubarbert enn barbert..,ll,,,
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Det vanligste er vell at jeg ikke er barbert. Men tar gressklipperen en gang iblant. Mannen elsker det barbert...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Delvis.. Har en liten stripe over, men fjerner alt ellers.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Helbarbert. Det som er mest vanlig blant mine venninner er å kun ha en liten stripe, resten tas bort. Hvis vi teller med alle damene i 50-80-årsalderen er jo helt sikkert ubarbert mest vanlig.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Er det en grunn til at de ikke skal taes med? Om man tar med hele verdens kvinnelige befolkning, så vil nok også ubarbert stå som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Barbert, bare en liten stripe igjen. Hallo folkens, tror dere på mennene deres når de sier at de synes det er ok at dere ikke er barberte??! DE JUGER
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Må si meg enig med anonym over her! glattbarbert, av og til med liten stripe! alt annet er kjempeekkelt!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Haha, okei. Kanskje ikke alle har menn med hobbypedofile tendenser? Jeg synes det er ekkelt uten hår, jeg er tross alt dame, ikke en småjente. Men må jo selvfølgelig vedlikeholdes.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #14 Skrevet 11. mai 2009 Så du mener typen min er hobbypedofil? Det var jo kjekt å få høre. Og ha munnsex er ganske ekkelt med masse hår der nede, men det bryr vel ikke du deg om?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Hvem har sagt at det er MASSE hår der nede? Det er jo forskjell på å ikke barbere og å stusse det. Du har ikke bare valget mellom glattbarbert og viltvoksende busk uten vedlikehold. Jeg har munnsex med mannen min og han har hår, han elsker at jeg har hår. Så da passer vi jo godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Stusset med skjeggtrimmer. 2 eller 3 mm vanligvis.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Driter i å barbere meg noe sted, skjønner ikke helt vitsen. Og jeg er 23 år.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Barberer meg. Begynte med det da jeg var 15 og har gjort det siden.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #21 Skrevet 11. mai 2009 Barberer vanligvis alt, annenhver dag... nå har jeg en liten stripe for variasjon, og tar resten... føler meg mye renere og liker den glatte følelsen... aldri møtt noen gutter som liker at jenter lar det vokse, hår er ikke godt å få i munnen, verken for dem eller oss...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #22 Skrevet 11. mai 2009 Barberer alt utenom en liten stripe. Føler meg mest vel sånn! Og mange menn som liker det!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #23 Skrevet 11. mai 2009 Jeg glattbarberer musa for at jeg skal føle meg ren, fresh og sexy. De som trur alle menn som liker barbert mus er pedofile bør legges inn med sinnsforstyrrelser. Snakk om å være kvinssjovinist! Mye mulig broren din, onkelen din, naboen din, fettern din, kompisene dine, ja tilogmed typen din innerst inne, er det da! Dummeste argumentet jeg har sett å gjemme seg bak fordi du er bushy selv.. Selvsentrerte fis! (Ja, bokstavlig talt nerri jungelbuksa di, tenker jeg!)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #25 Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor begynte man egentlig med denne "tradisjonen"? Lukter det, så vasker man. Vi kløpper jo ikke av oss håret når det blir skittent, men vasker det med sjampo. Noen menn forventer at deres damer skal kysse dem selv om de har skjegg og bart, hvorfor da forvente at kvinnen barberer seg nedentil når han skal slikke der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå