Piipii Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Tenkte å overaske mannen med en langhelg i en storby,men syns det er veldig vanskelig å finne hotell når jeg ikke er noe kjent i noen av dem. Så håpet noen av dere kunne anbefalt et hotell, har ikek bestemt by ennå, så bare å komme med forslag:) Blir veldig takknemlig for litt hjelp
Vinden blåser Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 gå inn på hotels.com eller norwegian.no der er mange hoteller å velge mellom
Piipii Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Ja har vært der inne å tittet, men er så vanskelig å velge. Kjekt hvis noen hadde noen å anbefale tenkte jeg:) Men takk for tipset
Gjest -<<- Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Finn nå ut byen først, hva? =) Tripadvisor.com er utmerket for hotellanbefalinger/stjerner, og du kan kjapt sjekke priser i ulike hotellsøkemotorer derfra.
Holly❄️ Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Har et bra et i tallin, og et i riga, hvis du reiser dit
Piipii Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 Riga har vi akkurat vært, men Tallin tar jeg gjerne i mot. Og gjerne det i Barcelona også Byen jeg har tenkt litt på er: London Tallin København Paris Praha Warszawa Roma Barcelona Amsterdam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå