Gå til innhold

Noen flere som er fryktelig energiløse?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg er i fin form ettersom jeg har sluppet unna kvalmen til nå (*bank i bordet*), men jeg sover fryktelig dårlig og blir mer og mer energiløs og sliten... Full jobb, en 21mnd gammel gutt og en 10 mnd gammel hund samt hus som skal holdes i orden; føler ikke det går så bra... Orker ikke å gjøre alt sammen. Håper dette er et graviditetssymptom som gir seg ca etter 1. tri, sånn at jeg kan bruke 2. tri til å kommer litt mer i orden og 3. tri til å slappe av igjen og bare nyte dagene fram til termin.

 

Ja, ble litt syting dette her, men godt å få det ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om! Fullstendig initiativløs, og det ligner ikke meg. Er drittlei av å sitte i sofaen og se på TV, men orker ikke gjøre noe annet. Skulle så gjerne vært ute i hagen. Bare sitter her og ser på elendigheten. Håper virkelig det går over snart. Har fått 20 % sykemelding fra nattevakter og slipper å jobbe kveld og dag etterhverandre, blir helt tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk litt godt å lese at det er andre som har samme symptomer;) Håper dette går over for oss snart så vi kan være tilbake til våre gamle jeg og orke det vi orket før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...