Gå til innhold

jeg sliter med å legge dattera mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun var så flink før til å legge seg. vi sa natta, ga klemmer, la henne ned så gikk vi ut av rommet uten problemer.. frem til klokka skulle en time frem. da begynte hælvete og det pågår enda..

jeg har bedt barnehagen om å vær så snill å slutte å legge henne ca 12.30 fordi det blir for seint og jeg får ikke lagt henne kl 19 om kvelden..

de sier at maten er forsinket i blant men skal prøve å få lagt henne mellom 11.30-12.00 noe som nesten aldri skjer..

da sover hun i litt over en time..

de skylder på at maten ikke er ferdig til kl 11 og det er vanskelig å få lagt henne tidligere, men maten kan da ikke være forsinket over 1 time hver dag? jeg ser jo at flere av de andre barna er lagt mye før henne..

vi legger henne mellom 11.30-12.00 i helgene og kveldene går litt bedre..

hun får ikke sove mer enn 1 1/2 time på dagtid.. hun holder på enda og vil ikke sove..

føler jeg har prøvd alt men jeg orker ikke la henne hyle og skrike alene veldig lenge..

hun blir helt hysterisk så det blir enda verre å få henne til å sovne..

om vi legger henne seinere enn 19.00 så våkner hun oxo tidligere på morgenen og får mindre søvn. hun våkner tidligere når hun holder på sånn på kveldene oxo..

hun er 21 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å legge henne kl. 20? Vi gjør det her i huset med både to-åringen som sover et par timer på dagen, og seks-åringen. Fungerer. veldig bra.

Skrevet

Jeg skjønner ikke den med bhg.. Hvis du ser på skjemaet i bhg at de legger andre unger før henne - kan du ikke spørre hvorfor? Kanskje det er mulig å endre rekkefølgen da?

Skrevet

om vi legger henne kl 20 så våkner hun tidligere på morgenen. hun har endelig begynt å sove til rundt 6.30-7.00 om morgenen. hun har våknet rundt 5-6 i mange mnd..

jeg har spurt om det og da sier de at "emilie spiser så lenge" men jeg kan umulig se for meg at hu sitter og spiser i over en time..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...