Misti Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Kan sende i posten om de som vil ha det betaler porto.
Prinsen & spiren Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Fant ut at vi hadde lite i str 62 - 68 og oppover. Så jeg betaler gjerne porto for klær i den str=)
Prinsen & spiren Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hvor mye er det? Og hva kommer portoen på, ca? Så snill og genererøs du er da :-)
Misti Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 vet ikke helt hvor mye enda.. skal gå ned og gå igjennom nå. Jeg vi helst bare gi bort om jeg slipper og sende litt his og her... Gir bort pga plassmangel og at jeg orker tanken på og prøve og selge.
Prinsen & spiren Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Utrolig snilt :-) Kan ikke du se hvor mye det blir, finne ut porto og så fører jeg over penger?=)
Misti Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2009 puh.. litt av en jobb... =) har kasta det mest slitte og alt med flekker. Pysjer har jeg tatt vare på til neste... =) I posen er det noe pen klær, sommer kær, en pen tykk vinterjakke. en bunadd med strikka jakka og hvit skjorte til. og en del hverdagsklær. Ble en full søppelsekk og så fort broom er ferdig på tv så skal mannen min bli med og se hvor mye den veier. Skal ut og kjøre på onsdag så da får jeg posta. Sender deg en pm ca kvart over 9 tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå