Gå til innhold

jippi skal gifte meg i 2011;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selvsagt allerede funnet en drømmekjole på jkdress ;)

Men vet ikke helt om jeg kommer til og bestille den,min kommende svigermor fikk sett den på bilde i går hun ble helt vill og mente jeg bare måtte bestille den med en gang...

Men hvordan er stoffet i kjolene i forhold til brudekjoler fra brudesalonger?

planen var egentlig og kjøpe en hos snefridsbrudesalong i krsand.

Noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestillte faktisk en kjole fra Jk-dress for å sjekke ut stoff kvaliteten. Jeg ble veldig positivt overasket. Den var sydd i et stoff som var fullt på høyde med brudesalonger. Det jeg ikke likte med kjole var at de hadde sydd to ammeinnlegg lignede ting der puppene liksom skulle være. Passet ihvertfall ikke til mine jur hehe. Synes nok og at den ikke ble fast nok til å stramme inn mitt overflødige,hvis du skjønner hva jeg mener. Var likevell egentlig innstillt på å bruke kjolen med eventuelt et korsett under. Men etter at jeg fant drømmekjolen min i salong i bergen var jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha. Men som sagt hvis du er veldig nøye på målene og spesifiserer hvordan du vil ha kjolen tror jeg nok at du kan bli veldig fornøyd;-)

Skrevet

Den var nydelig ;-)

Skrevet

Var inne og så på bilde av brudekjolen din,så fin du var i den:)

Skrevet

Takk for det. Nå driver jeg å planlegger hvordan jeg skal gjøre det med håret. Føler at jeg vil enten ha slør som dekker skuldrene. Da kan jeg ha helt oppsatt hår. Hvis jeg velger å kutte ut sløret vil jeg beholde håret løst og krølle det bak og bare sette det opp fremme og på sidene. Skal på prøvetime i juni;-)

Skrevet

Hvorfor må du ha noe over skuldrene?du kommer til og være nydelig uansett på dagen:)

Jeg skal sette opp håret,og ha slør i:)

hehe mye planlagt selv om det ikke er bryllup på ei stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...