Gå til innhold

Press og stikkinger


lises baby

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er normalt og ha så veldig press nedover, samtidig har jeg veldig mye "stikkinger" som går helt ned i skjeden kjennes det ut som, er ganske ubehagelig og noen ganger så vondt at jeg bare må "krølle" meg sammen....

Er 35 uker og 3 dager

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville egentlig bare si at jeg har det oxo sånn, og jeg snakket med jordmor idag som sa at det bare er livmoren som strekker seg og vi har mange nervebaner i det området så det vil kjennes ubehagelig:-)En liten forsmak på hva vi har i vente. Jeg er 35 uker idag og har kjent dette noen dager nå.Vi får bare være glade livmoren øver seg på den kommende oppgaven:-)Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du svarte, kjente jeg ble ganske mye mer beroliget nå:) Masse lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også det slik som dere. Kjennes ut som at babyen skal komme ut og jeg må krysse beina. Er ikke så vondt, men det er ubehagelig. Kan ikke huske jeg hadde det slik i forge svangerskap, men håper det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presset nedover og følelsen av å "ha noe" mellom beina er fosterhodet, og da er det sannsynligvis festet.

Stikkingene er normale, og skyldes at livmorhalsen modnes. Modningsstikk, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat slik jeg og. Godt tegn det da;-) Lykke til alle sammen.

 

Klem fra meg i uke 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 2 gangs fødende og har akkurat disse ubehaglighetene. I dag måtte kassa dama på lokalbutikken hjelpe meg inn på lagret og gi meg noe kaldt og drikke. Stakkars, hun var stresset.. Men det er sikkelig ubehagelig, har hatt dette i tre dager nå, natt og dag. Er i uke 38 og hodet er festet..

 

Så dere som vet noe, er det noe modningsgreier bare?? Hva vil det si egentlig??

 

Sist ble jeg satt i gang i en fei pga forgiftining, så husker ikke noe pga lystgassen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn de siste tre ukene, og det er veldig ubehagelig. Var hos legen i dag og han sa at magen ikke hadde sunket helt ennå og hodet var ikke helt festet. Jeg er i uke 37+4 og 2.gangs. Var visst helt vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...