Lunita_ Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Har en på 8 mnd,tror dere det gjør noe om han får litt kjempe svak saft? har blåbær saft uten kunstig søtning. Noen som gir babyen sin saft?
Litjmora Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Nei og ikke har jeg tenkt det heller *moralpoliti* Jeg mener personlig det er best om dem får vann da, søte drikker kommer tidsnok alikevell, og er ikke særlig gunstig for tennene.. men du gjør for all del som det passer deg da bare min mening.
☆ gullverdt <3 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 jeg spurte legen min om dette da mini var rundt 8 mnd.han svart emg at det ikke er farlig å gi de dette nå,bare det ikke er den light saften. han anbefalte blåbærsaften med mindre tilsatt sukker jeg har gitt saft siden da,men ikke som tørsteslukker men som drikke til evt måltid eller liknende det er litt for mye hysteri om unger kan ikke spise ditt å datt syns jeg... de kan smake så lenge de ikke blir "foret mette" på det mener jeg
Lunita_ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 helt enig,alt med måte:) jeg har også hørt at kunstig søtning ikke er bra for barna..jeg har ikke tenkt å gi noe stor mengder,bare litt av og til så han får i seg litt veske,vann er ikke så populært:p jeg er ikke den som er så veldig hysterisk.. kjenner noen som har barn som aldig får sukker,og de blir helt ville bare det blir satt fram noe godteri på bordet,akkurat som de ikke har sett det før..stakars.
☆ gullverdt <3 Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 ja akkurat det siste du skrev er det jeg og har opplevd.. plutselig får de smake en seigemann lissom så er de overhypre i timesvis... tror ikke det er heldig å gjøre det på den måten heller.. nei de må få smake de og som alle andre.. å tennene blir ikke ødelagt av det. da blir de foret på sukker skal de bli ødelagte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå