Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hvor tidlig oppdaget du at du var gravid, og hvilke symptomer hadde du? Mange sier at de merket at de var gravide fra dag 1, tror dere det er noe i det? Er nysgjerrig her og prøver..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Dag 1 er vel litt å ta i, særlig hvis man følger normen og regner dag 1 som første dag i siste mens:-) Med første var jeg kvalm den helgen jeg hadde eggløsning, og var slett ikke overrasket da jeg testet positivt, hele fem dager før IKM. Med andre testet jeg også positivt lenge før IKM, men da hadde jeg ingen symptomer.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg mente dag 1 etter eggløsning, men burde kanskje ha skrevet det.. Gikk litt fort der..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Ja jeg tror på det. Jeg testet posetivt fler dager før mens skulle komme og hadde da alt følt meg rar i i hvertfall en ukes tid- men tolket ikke at jeg var gravid fordi jeg aldri hadde vært det tidligere Neste gang vet jeg det nok fra "dag 1"
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Noen sier det. Men det er jo litt rart da. Ettersom egget ikke fester seg før etter ca 3-9 dager, og da først produseres hormonet man får symptomer av.... Men det er noen som faktisk sier at DE VET!!!!! og i mange tilfeller stemmer det...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har bare ett barn,men jeg merket sypmtomer veldig tidlig,og måtte ha kjent symptomer fra"dag 1". Selv de på jobb fleipet om det før jeg visste hadde fått positiv graviditetstes pga at jeg var så periodekvalm. Hadde symptomer som: - Kvalme som kom og gikk i små perioder. - Trøtt - VELDIG ØM i underlivet - Små lekasje (har aldri i mitt liv hatt det før eller etter) - Litt ømme pupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå