Gå til innhold

Hva skjer med meg? Redd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd noe sånt før. satt på møte på jobb i dag, og plutselig snørte halsen min seg skikkelig sammen. Måtte sitte og puste dypt for å få nok luft, følte jeg ikke fikk puste. Det varte ganske lenge, halvannen time eller noe (etter at møtet var slutt, på vei hjem og litt etter at jeg kom hjem). Måtte sitte og puste skikkelig dypt hele tiden, og var på nippet til å få panikk, det var så fælt.

Hva er dette for noe? Hva kan det komme av? hva skal jeg gjøre? det går fint nå, så har ikke ringt lege eller noe.. Men er jo redd for at det skal komme tilbake. Og for at det er noe farlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes rett og slett ut som et angstanfall dette!

Skrevet

Men hvorfor får jeg det da? (vet at du ikke kan vite det, men hva pleier å være årsak til slikt?) Og hva skal jeg gjøre med det?

HI

Skrevet

Vet ikke, har aldri vært allergisk mot noe... Og ingen andre symptomer.. Og hadde sittet i det samme rommet i fire timer (med pauser da) før det skjedde noe....

HI

Skrevet

Sjekk ryggen... Det kan godt være at det er der det er noe galt... :o)

Gjest Tale30
Skrevet

Panikkanfall kan komme plutselig uten at man forstår hva som skjer. Det er derfor man blir redd for at det kan være noe i veien fysisk.

Har du hatt ekstra stressende hverdag i det siste? Eller har det hendt noe som kanskje har gått mer inn på deg enn du trodde?

Skrevet

Ja... Har nettopp begynt i ny jobb. Og hatt kjempeproblemer med BF.... Så da kan det kanskje være det da?

Sikkert dumt spm, men hva gjør jeg med det? Pleier sånt å skje ofte? Aldri vært borti noe sånt jeg, så vet ikke noe om det faktisk...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...