Yummy*Mummy* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hadde rier på gang lørdag kveld og var på sykehuset, der fikk jeg konstantert 3cm åpning. MEN så dabbet det jo av etter noen timer. Er det sånn at man fortsatt kan ha sex for å få fart på sakene? Har det noe å si at man har litt åpning?
Yummy*Mummy* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2009 dytter litt jeg. Finner ikke noe svar på dette og håper noen kan hjelpe meg...
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Tror(!) det skal være trygt så lenge ikke vannet har gått.. (og at man evt tar det litt forsiktig) ..
Yummy*Mummy* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 det er det jeg også tenker...vannet har jo ikke gått så det danner jo en god hinne sånn uansett...
Line3 Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Prøvde å lete litt her inne for deg, for jeg syntes det hørtes litt skummelt ut. Men eneste jeg fant var ei som hadde blitt strippet til 4,5 cm og ble sendt hjem med beskjed om at sex er bra. Så da er det vel det da
Yummy*Mummy* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 Ja, men da høres det jo lovende ut:) Fant en som hadde hatt sex med 3cm og fått rier raskt etterpå og fin fødsel. Jeg får bare hoppe i det da;) Takk for svaret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå