Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Måtte gå fra jobb i dag. Etter halvannen time bare! Ble så svimmel og slapp at jeg ikke klarte å gå en gang. Kjente at jeg ble varm og "feber-dårlig". Det er ikke maten det er noe galt med. Spiste 4 grove skiver og 3 frukter til frokost. Drakk mye vann... Når jeg kom hjem i halv10 tiden, så var det rett til sengs, og sov til klokka var halv2.. Og er fremdeles trøtt! Er bare så veldig urolig for om jeg skal fortsette å være slik frem til fødsel.... :-( Er 16+1 i dag.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Då e me i same båt :/ Eg e så sinnsykt segen om dagen at eg vett ikkje kor eg ska gjørr av meg. Komme meg gjennom arbeidsdagen me ein kraftanstrengelse, men då har eg null energi resten av dagen.. Orke absolutt ingenting, og får dårlige samvittighet for det og.. Håpe det har tenkt å gi seg snart! Kossen går det med deg da sånn utenom?
Lilli med småtrolla Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er akkurat som dere. Har lest at de som er trette og energiløse i svangerskapet sliter mest med det de 3 første månedene. Men hos begynte det når jeg passerte 24 uker. Er kjempetrett og vil sove hele tiden. Blir fort sliten på jobb.. Legen min mente det kunne ha noe å si at jeg hadde så lavt blodtrykk.
HappyOktober Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 akkurat samme med meg, var pigg og opplagt som bare det de 16-17 første ukene, men så plutselig slo det over meg... kjeeempesliten, sitter og gjesper hele dagen på jobb og er SLITEN etter kl 12.00, er et slakt etter jobb og er i seng rundt 22.00-22.30 tiden. Jeg vet at jeg har et veldig lavt blodtrykk, så skal høre med legen på torsdag. ikke noe gøy...
Nangiliama Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har det på samme måten.. er 22+2 i dag, og har blitt så utooolig trett.. En type tretthet som jeg ikke klarer å sove bort uansett hvor mange timer jeg får på øyet.. Men for min del tror jeg det skyldes lave jernlagre i kroppen, for det har jeg hatt tidligere. Tipser dere andre om å ta en ekstra blodprøve hos legen for å sjekke jernlagrene! - Man kan godt ha litt lave verdier for jern selv om "blodprosenten" er fin. Her er det i allefall floradix for alle pengene, så er jeg sikkert på beina igjen om en ukes tid! (passet bare utoolig dårlig i eksamensinnspurten...)
awenka84 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 godt det er flere som er trøtte. Jeg håpte at det skulle gi seg etter å ha passert 3 måneder. men der tok jeg feil.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Godt å vite at det er flere som har det som meg.. Er litt demotiverende å ha det slik hele tiden egentligt. har liksom ikke lyst til noen ting, å alt blir et ork. kan sove på kommando til og med! Ikke trøtt i utgangspunktet, men om jeg kommer i skade for å legge meg på sofaen, så kan du være sikker på at jeg slokner et par timer... jaja, får satse på at det er lavt blodtrykk eller noe da :-) Så er det ingenting galt med næring/jern osv ihvertfall ;-P Og ellers går det helt supert med meg og lille gullet inni her, skal på ultralyd 3. juni, og da finner vi forhåpentligvis ut om vi får en prins eller prinsesse :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå