Gå til innhold

Sjokolade, is, potetgull...nam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 måneder med kvalme og til tider daglig oppkast, har jeg endelig begynt å bli bedre. Samtidig som energi & overskudd er på full fart tilbake, har jeg kjempelyst på godis... Det har jeg så og si ikke spist frem til nå. Men nå klarer jeg ikke å la være. :S Heldigvis har jeg spist masse frukt og grønt hele veien, og det har jeg fortsatt veldig lyst på. Spesielt jordbær, vannmelon & grønne epler... Og så fyser jeg på fisk om dagen, så jeg er vel ikke bare usunn heldigvis!

Er det andre som bruker mye tid til å tenke på mat & godis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!! du er IKKE alene!! ;) Jeg har sååå lyst på noe godis eller mat hele tiden! Det begynner å irritere meg noe veldig!

Men må bare si til meg selv "nei nei nei" ;) hehe!

Skrevet

Her går det i is.. Mmmmmm

Skrevet

Her går det også i is. jeg har fått helt dilla på "solstikk", en saftis. bare MÅ ha det;) Og all annen is er godt det også! bortsett fra isen spiser jeg også mye frukt, så jeg er nok ganske søtsugen egentlig, men jeg er ikke så fysen på godteri og sjokolade og sånt.

Skrevet

Oppdaget Freias sommersatsning-melkesjokolade med jordbær i dag. Fantastisk-både jordbær & sjokolade:D

Godt å høre at det er andre som har lyst på noe søtt. Jeg er bare så glad for å ikke være kvalm at jeg koser meg med å ha skikkelig matlyst igjen! Kommer sikkert til å bli en skikkelig tjukkas...;D

Skrevet

Det jeg har aller mest lyst på, er brus!!! Solo!!! Mmmm....... Prøver å drikke brus bare i helgene, men ikke alltid så lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...