Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i morgen, men klarer ikke å bestemme oss om vi skal vite kjønnet eller ikke. Tenker litt på hvis man får vite det, kan man begynne å kjøpe inn litt utstyr. Men er redd for å "ødlegge" spenningen hvis man får vite det.

Noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestem deg i morgen:)

Kjenn etter hva du føler for da;)

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og skal på UL på torsdag. Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet, men det er jo fordi jeg ikke klarer å vente helt til fødsel.

Jeg tenker at når babyen blir født, så er det spennende nok i seg selv. Derfor kan jeg tillate meg å vite kjønnet nå. Er jo så mye annet spennende som skjer rundt fødsel og tiden etterpå.

Jeg tror jeg kommer til å være spent på andre ting når(hvis) jeg har fått vite kjønnet. Jeg kommer til å være spent på hvordan babyen ser ut, hvordan personlighet den får osv.

Hvis jeg angrer på at jeg får vite kjønnet nå, så vet jeg at da skal jeg ikke vite det i neste svangerskap ;)

Skrevet

Tror jeg skal gå dit med den instillingen at jeg ikke skal vite det. Men det er nok store sjanser for at jeg får et "svakt moment" å spør om kjønnet. Morgen dagen får vise:)

Skrevet

Å få baby er spennende nok synes jeg, trenger ikke å vente med å vite kjønn for å bevare noen spenning for min del ;-) Er minst like spennende å se hvordan babyen ser ut, personlighet osv. Har født tre barn og visst kjønn hver gang, og vært like spent foran hver fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...