Gå til innhold

Dagens multifunksjonelle ord: nymfeparakitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nei dessverre, jeg har en lei nymfeparakitt og kan ikke hjelpe Dem."

"Jeg skulle gjerne jobbet overtid, men jeg skal på MR med nymfeparakitten som har plaget meg så lenge, og håper å bli frisk så jeg kan ta på meg masse overtid i sommer."

"Per har vært hjemme med nymfeparakitt i fire dager, og kan av samme grunn dessverre ikke levere arbeidsmappen før mandag."

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Haha, WHAT? Og hvordan kan det ordet frem - og i følge google er det en jævla kakadue... Skal du gå til anskaffelse?

Skrevet

Fnis, jeg kjenner det bare fra Reiseradioen, det er alltid sånne som flyr ut og blir borte eller blir funnet om sommeren, men ordet høres ut som en litt ekkel lidelse og bør gis et nytt liv som all-purpose unnskyldning.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg trodde jo det var en sykdom, så jeg måtte google hva dette var for noe. Men så var det jo en kakadue, ja. Ring deg inn syk på jobb en gang og si du ligger hjemme med nymfeparakitt, også rapporter du tilbake hit om responsen. Jeg hadde kjøpt den (i hvert fall i dag morges, før jeg googlet ordet...)

Skrevet

Min assosiasjon er en halvstor kjælefugl som sitter på skuldra di og driter og roper høyt og skingrende inn i øret ditt hver gang den blir ivrig, avbrutt av nyseserier som har en forbausende god spredning av fuglesnørr, fuglens størrelse tatt i betraktnig.

Litt ekkel, men ganske kul, i likhet med enhver god unnskyldning.

Skrevet

Hva med å si "Nymfeparasitt"??

Skrevet

Jeg passet en nevrotisk, bråkete og irriterende nymfeparakitt som het Sirikitti en sommer. Never again

Dessuten beit han og dreit noe så inni helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...