FruBoger fødeklar Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 her åler vi oss rolig fremover, ett og ett "steg". nede til venstre har ei tann kommet til syne og vi er møkk lei melk... grøt er ok i flytende form:P skjer ting fort nå! ikke lenge siden ho bare lå her og sov i fem timer i strekk... hvordan står det til hos dere da?
frk-fryd Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 6,5 mnd nå. Hun begynte vel å rulle seg for å komme frem for 1-2 mnd siden. Hun forflytter seg ganske raskt over hele stua på den måten:) Første tanna kom på 3 mnd, men har ikke kommet flere etter det. Alle typer grøt er fantastisk godt, men pupp er like populært fortsatt. Middagsmat er ikke godt, og eneste frukt som går foreløpig er noen gram banan. Det går jo fryktelig fort nå, veldig spennende:)
mams05 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 5,5 måned nå. Forflytting er oppskrytt, liker best å ligge i ro på ryggen. Ingen tenner enda, men har vært plaget LENGE. Føler fremdeles hun er veldig baby, men plutselig så skjer det ting!
blomsterjenta Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 6 mnd i overimorgen her, 2 tenner har vært på plass nede i 1,5mnd. Tror det kommer flere straks! Hun ruller fra mage til rygg og omvendt, åler seg litt framover, mer baklengs. Vi har nettopp sikret stikk-kontakter og skapdører;) spiser pupp, grøt, fruktmos, og fremdeles alfor mye pupp på natten etter min smak... gjesp! Er veldig blid, elsker sang og dans, leke borte-titt-hei. Snakker mye for seg selv, sitt eget språk. Kommuniserer veldig bra med diverse kosedyr. Jeg prøver å henge meg på, men kommer ofte til kort. skeptisk til fremmede, glad i mamma og pappa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå