Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Etter hundre års ensomhet kommer jeg nå ut av skapet: tung røkelse i oppgangen lukter bare hai, og representerer ikke noe spennende kulturmøte i det hele tatt, utelukkende lavere salgsverdi på leiligheten.
Gjest Siklerotte Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Tja, det er vel egentlig ingen nyhet? Men noen ganger må man vel learn it the hard way....
Tokatter_USA Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Bør jeg ha lest "A Hundred Years of Solitude" for å skjønne dette (burde vel ha lest den uansett)? Hvordan lukter hai?
Patetica fåkksi Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Heter den faktisk Solitude på engelsk, den boka? Det er min yndlingsbok, dog jeg ikke fikk helt tak på hvilken Arcadio og Jose Arcadio og Arcadio Jose den andre som var hvem før jeg leste den for andre gang. Hilsen skravleren.
Tokatter_USA Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Den heter "One Hundred Years of Solitude". Jeg syntes "A...." skurret litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå