Gå til innhold

Ultralyd i dag :)


Håp om oktober

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) Jeg skal på torsdag. Er KJEMPESPENT!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse m jenta:)Skal på ul 20.mai.er så spent på hvem som er i magen. Ikke lenge til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på torsdag (14.mai). Veldig spent på om alt er bra! Håper på en jente først, så kan gutten komme i andre omgang ;) Blir jo like glad uansett så lenge alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du også har UL 14. mai, 81-modell. Samme dag som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såå mye!! Morro å se den lille!

Jeg skal på torsdag jeg også! Gruer meg ganske mye for de tror det er noe galt med babyen. Men gleder meg til å høre hva det er også:-)

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag du også?? Blir artig å høre hvordan det går med alle.

Har de sagt at de tror det er noe galt med babyen? Huffda, det er da ikke noe særlig. Krysser fingrene for at babyen din har det bra:)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Håp om oktober!! Ikke sant det er herlig å se den lille der inne?!! Nå er det masse liv der inne også, så nå klarer jeg slappe av og glede meg:-) Har du funnet navn til jenta enda? Gutten vår skal hete Adrian, tror vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Ja, det er kjempeherlig!

 

Kjenner masse sprell om dagen og det er så utrolig stas! Og har de siste to ukene kjent spark som man kjenner utenpå magen, moro :)

 

Har alltid sett for meg at vi får gutt, så har bare tenkt på guttenavn. Så selv om jeg hele dette svangerskapet har vært helt sikker på jente, har det vært umulig å tenke ut jentenavn. Hehe..

 

Adrian er fint :)

 

Synes det er veldig vanskelig med jentenavn. Synes ikke det er så mange fine rett og slett, men har tenkt litt på Lotte siden i går. Passe søtt og rampete synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...