Tyren78-09+12 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Er det bare jeg som er helt rar eller? klør helt forferdelig til tider..spesielt fra vorta og nedover på undersida. Prøver å la være å klø, men det er jammen ikke lett bestandig!
strawbs Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Mine også! Tror ikke det er noe unormalt, så lenge alt ser fint ut og det ikke er noe utflod e.l. Regner med at det bare klør fordi det vokser sånn!
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hehe, her og, det samme gjorde de i forrige sv.skap, men ikke like ille som nå. Regner også med at det er fordi de vokser, har allerede gått fra A-cup til C-cup, så de kan gjerne slutte å vokse nå:S
Tyren78-09+12 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Ja, det er vel noe med voksinga. Bruker fremdeles A, men kanskje jeg burde prøvd B snart, slik at de ikke skvises. Er ikke blitt så veldig mye større enda, men er mye tyngre og hardere på en måte. Merkelige greier som skjer med kroppen når man er gravid ja
Tigerpote Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Mine også! Jeg trodde det var sopp jeg! Men kanskje ikke? For en stund siden klødde jeg meg så fælt at jeg fikk bloduttredelser:/ Men jaggu, de har vokst mye, så kan være det ja:)
Johan Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Mine klør også, tror det er pga voksing ja. Sist vokste de så mye og så fort at jeg faktisk fikk strekkmerker...og jeg fikk ingen på magen;-) Jeg synes det hjelper å smøre dem inn! A-krem fra apoteket er fin både til mage og pupper;-)
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 klør som gal til tider... holder på å bli sinnsyk.. hehehe også har de da vokst fra 80/85 C til 85 DD.... sprengt og er steinharde... skikkelig drømme-pupper for sambo... nesten.. hehehe menne, de gjør så vondt at det er ei pine å ta av seg bh'n.....
Sweet Georgia Brown Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Hade också det problemet för och runt påsk. Prövade Dexem creme, och måtte ta noen dager m hydrokortison salva också. Till slut köpte jag Hvitvask och det hjälpte faktiskt. Inte haft så massa efter det. Har inte växt nåt som jag kan märka, som tur är, håller mej till G fortfarande.. Runt om däremot har jag ökat.
nr 2 i oktober? Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 her klør d også...' det gjorde det også i mitt forrige svangerskap
ifie Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Haha, arti at det kom et slikt innlegg nå! Jeg klør sånn på puppene at jeg har fått blodutredelse på den ene! Jeg prøver å smøre med fuktighetskrem flere ganger om dagen i håp om at det skal hjelpe litt, og det gjør det noen ganger. Husker det klødde noe voldsomt forrige sv.skap også, men jeg kan ikke huske om det gikk over etter en stund, eller varte til etter fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå