Sine Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har en jente på 7 mnd og av forskjellige grunner må jeg på sykehus i dager. Hun skal være sammen med faren sin som hun er helt trygg med. På grunn av dette har jeg trappet ned ammingen til bare å amme på kvelden og en gang på natten. Hun NEKTER å ta flaske. Er det noen som har erfaring med å reise bort slik? Vil hun ta flaske til slutt? Kommer hun til å hate meg når jeg kommer tilbake? Er det noen som har avvent barna sine brått når de har vært 7 mnd? Takk for svar.
Tiril77 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Dette lurer jeg også på, men i min situasjon ønsker jeg ikke å trappe ned amminga. Jeg er bekymra for om jeg greier å holde produksjonen oppe når barnet ikke suger. Pumping er vanskelig og jeg greier bare å få ut litt. Maks 1 dl totalt etter mange timers "sparing". Hvor lang tid tar det å "miste melka"? Jeg ville jo tro at i ditt tilfelle tar babyen flaske når den ikke får tilbud om noe annet. Du kan jo evt forsøke å gi via kopp eller tutekopp. Imsdal-flasketut? Lykke til!
Tiril77 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Hun kommer IKKE til å hate deg når du kommer tilbake! Protester og flaskenekt er jo bare en måte for henne å formidle at dette forstår hun ikke eller dette er ikke slik hun foretrekker å ha det. Mamman sin elsker hun uansett!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå